Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
Menu
košík
0
kategorie

Vše o nákupu

Jak objednat

  • Vyberte zboží, které chcete koupit.
  • Rozklikněte kartu výrobku, zvolte velikost, kterou potřebujete a ihned vidíte, v jakých barvách je tato velikost dostupná. 
  • Vybrerte barvu a vložte do košíku. Můžete zvolit i opačný postup - nejdřív barvu a pak velikost.
  • V nabídce výběru variant se zobrazují pouze ty velikosti a barvy, které jsou momentálně skladem!!!

Rychlá objednávka

Funkce "Rychlá objednávka" je ideální pro pravidelné zákazníky (velkoobchody, B2B zákazníci), kteří znají objednací kódy požadovaných výrobků. Do objednací tabulky lze zadat několik produktů a na jedno kliknutí je všechny vložit do košíku. Není nutné zdlouhavě vybírat zboží v kategoriích.

Postup:

  • Rychlou objednávku najdete v hlavním menu (pod záhlavím e-shopu)
  • Do kolonky „Katalogové číslo“ zadejte kód objednávaného výrobku ve formátu např:

900d600555a01 - do objednávky bude vložena konkrétní varianta výrobku; nebo

900d600555 - systém nabídne k výběru všechny dostupné varianty.

  • Pokud vám, při velkých objednávkách, nestačí přednastavený počet řádků, přidejte další pomocí oranžového tlačítka „+“.
  • Po zadání všech požadovaných produktů klikněte na tlačítko „Vložit do košíku“ (úplně dole)
  • Přejděte do nákupního košíku – červené kolečko vpravo v záhlaví e-shopu
  • Zboží v košíku můžete ještě upravit, potom zadejte „Objednat“
  • Objednávku dokončete obvyklým způsobem.

Jak zaplatit

  • Hotově – osobní odběr v prodejně Tábor

  • Na dobírku - hotově při převzetí - příplatek 25 Kč  (SR - 30 Kč)

  • Převodem na účet - POZOR - zboží je expedováno až po připsání platby na náš účet.

  • ON-LINE - platební kartou, prostřednictvím GP WebPay  - Návod jak zaplatit

  • Rychlé on-line platby - platební kartou, expresní převody z účtu - prostřednictvím The Pay - Návod jak zaplatit


 Měna   

  • ​V České republice - volitelná  nebo EUR
  • Ve Slovenské republice -  EUR 

Objednávka musí být vždy zaplacena v té měně, ve které byla vytvořena. Jiné platby nebudou akceptovány!

Cena za nákup ze Slovenska se přepočítává na EUR automaticky při dokončnování objednávky po zadání dodací adresy.


Způsob a cena doručení

  • Česká pošta - 85 Kč
  • Geis - 79 Kč
  • GLS - 67 Kč
  • DPD Privat - 94 Kč
  • DPD Parcel Shop (odběr na výdejním místě) - 65 Kč 
  • Osobní odběr - prodejna Tábor - zdarma
  • Osobní odběr - prodejna Plzeň - zdarma
  • Geis - Slovensko - 199 Kč
  • GLS - Slovensko - 190 Kč

        Při objednávce nad 3 000 Kč doprava a poštovné v ČR zdarma!

        Při objednávce nad 200 EUR doprava a poštovné v SR zdarma!


Bankovní spojení

Česká republika:     

  • ČSOB: č. účtu  512500623/0300                    měna: Kč
  • ČSOB: č. účtu  272287703/0300                    měna: EUR
  • KB: č. účtu           411301/0100                    měna: Kč

Slovenská republika:    

  • ČSOB  č. účtu  4011576476/7500                  měna: EUR

VARIABILNÍ SYMBOL = číslo objednávky

 

Objednávka musí být vždy zaplacena v té měně, ve které byla vytvořena. Jiné platby nebudou akceptovány!


Registrace

  • je zdarma
  • není povinná, ale je výhodná – některé slevové akce jsou určeny pouze pro registrované zákazníky

Změna v objednávce

  • Odeslali jste objednávku a potřebovali byste v ní něco změnit?
  • Sdělte nám to! Nejlépe elektronicky na obchod@dita.cz, v nutném případě telefonicky na číslo 381 479 251, a to nejpozději do 8:00 hodin následujícího dne.
  • Pozdější žádosti nemohou být, z důvodu vyřizování objednávek, akceptovány. Děkujeme za pochopení.

Postup vkládání slevového kódu do objednávky

1. V rekapitulaci objednávky (před jejím odesláním) zaškrtněte políčko „mám slevový kupón“.

2. Po té zkopírujte (zapište) náš slevový kód a vložte do nově otevřeného okna. Stiskněte tlačítko „Vložit“.

3. Sleva Vám bude ihned odečtena z ceny zboží.

 

4. Objednávku dokončete obvyklým způsobem.

Tento postup platí i pro dárkové poukazy!


Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

  • Zakoupené zboží vám nevyhovuje? V tom případě můžete jako fyzická osoba využít práva na vrácení zboží ve 14 denní lhůtě bez udání důvodu.

  • K dispozici máte formulář, který po vyplnění vložíte do balíčku spolu se zbožím a zašlete zpět. Bez tohoto formuláře nemůže být vrácení zboží vyřízeno.

  • Vrácené zboží musí být nepoškozené a nepoužité, v původním obalu. 

  • Zboží zakoupené přes e-shop není možné vyměnit v podnikových prodejnách. 

  


Odpovědnost za vady (dříve záruka), reklamace

  • Zakoupené zboží je vadné? Pokud se nejedná o vady, které vznikly nesprávným používáním, ošetřováním či údržbou, ani o vady, o kterých jste věděli při nákupu, např. nákup za zvýhodněnou cenu, má se za to, že zboží bylo vadné již při prodeji.

  •          V takové  m případě máte právo, ve lhůtě do 6 měsíců ode dne převzetí, na jeho opravu, výměnu nebo vrácení peněz. Svůj nárok však musíte uplatnit ihned po zjištění vady.

  • Zjistili jste skrytou vadu výrobku v době delší než 6 měsíců od prodeje? I potom máte právo uplatnit svůj nárok, nejpozději však do 24 měsíců od prodeje zboží. Existenci vady však již musíte prokázat. Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.

  • Zašlete nám zboží zpět na naši kontaktní adresu. Do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář a doklad o zakoupení.

  • Zboží vracejte vyčištěné nebo vyprané.

  • Nikdy neposílejte na dobírku! Taková zásilka nebude námi přijata.        

  • Bezprostředně po převzetí vráceného zboží budete informováni o způsobu a době vyřízení reklamace.  Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.  


EET

  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. 

  • vystavenou účtenku zasíláme elektronickou cestou


Spory

Veškeré případné spory plynoucí ze vztahu prodávajícího a spotřebitele budou řešeny nejprve smírnou cestou mimosoudně. Případné stížnosti může spotřebitel zasílat na elektronickou adresu prodávajícího, tj. dita@dita.cz. Orgánem dohledu nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele je i Česká obchodní inspekce.