Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
Menu
košík
0
kategorie

Vše o nákupu

Jak objednat

  • Vyberte zboží, které chcete koupit.
  • Rozklikněte kartu výrobku, zvolte velikost a barvu.
  • V nabídce výběru variant se zobrazují pouze ty velikosti a barvy, které jsou momentálně skladem!!!
  • Vybrané zboží vložte do košíku.

Rychlá objednávka

Funkce "Rychlá objednávka" je ideální pro pravidelné zákazníky (velkoobchody, B2B zákazníci), kteří znají objednací kódy požadovaných výrobků. Do objednací tabulky lze zadat několik produktů a na jedno kliknutí je všechny vložit do košíku. Není nutné zdlouhavě vybírat zboží v kategoriích.

Postup:

  • Rychlou objednávku najdete v hlavním menu (pod záhlavím e-shopu)
  • Do kolonky „Katalogové číslo“ zadejte kód objednávaného výrobku ve formátu např:

900d600555a01 - do objednávky bude vložena konkrétní varianta výrobku; nebo

900d600555 - systém nabídne k výběru všechny dostupné varianty.

  • Pokud vám, při velkých objednávkách, nestačí přednastavený počet řádků, přidejte další pomocí oranžového tlačítka „+“.
  • Po zadání všech požadovaných produktů klikněte na tlačítko „Vložit do košíku“ (úplně dole)
  • Přejděte do nákupního košíku – červené kolečko vpravo v záhlaví e-shopu
  • Zboží v košíku můžete ještě upravit, potom zadejte „Objednat“
  • Objednávku dokončete obvyklým způsobem.

Jak zaplatit

  • Hotově – osobní odběr v prodejně Tábor

  • Na dobírku - hotově při převzetí - příplatek 25 Kč  (SR - 30 Kč)

  • Převodem na účet - POZOR - zboží je expedováno až po připsání platby na náš účet.

  • ON-LINE - platební kartou, prostřednictvím GP WebPay  - Návod jak zaplatit

  • Rychlé on-line platby - platební kartou, expresní převody z účtu - prostřednictvím The Pay - Návod jak zaplatit


 Měna   

  • ​V České republice - volitelná  nebo EUR
  • Ve Slovenské republice -  EUR 

Cena za nákup ze Slovenska se přepočítává na EUR automaticky při dokončnování objednávky po zadání dodací adresy.


Způsob a cena doručení

  • Česká pošta - 85 Kč
  • Geis - 79 Kč
  • DPD Privat - 94 Kč
  • DPD Parcel Shop (odběr na výdejním místě) - 65 Kč 
  • Osobní odběr - prodejna Tábor - zdarma
  • Osobní odběr - prodejna Plzeň - zdarma
  • Geis - Slovensko - 199 Kč

        Při objednávce nad 3 000 Kč doprava a poštovné v ČR zdarma!

        Při objednávce nad 200 EUR doprava a poštovné v SR zdarma!


Bankovní spojení

Česká republika:     

  • ČSOB: č. účtu  512500623/0300                    měna: Kč
  • ČSOB: č. účtu  272287703/0300                    měna: EUR
  • KB: č. účtu           411301/0100                    měna: Kč

Slovenská republika:    

  • ČSOB  č. účtu  4011576476/7500                  měna: EUR

VARIABILNÍ SYMBOL = číslo objednávky


Registrace

  • je zdarma
  • není povinná, ale je výhodná – některé slevové akce jsou určeny pouze pro registrované zákazníky

Změna v objednávce

  • Odeslali jste objednávku a potřebovali byste v ní něco změnit?
  • Sdělte nám to! Nejlépe elektronicky na obchod@dita.cz, v nutném případě telefonicky na číslo 381 479 251, a to   nejpozději do 8:00 hodin následujícího dne.
  • Pozdější žádosti nemohou být, z důvodu vyřizování objednávek, akceptovány. Děkujeme za pochopení.

Postup vkládání slevového kódu do objednávky

1. V rekapitulaci objednávky (před jejím odesláním) zaškrtněte políčko „mám slevový kupón“.

2. Po té zkopírujte (zapište) náš slevový kód a vložte do nově otevřeného okna. Stiskněte tlačítko „Vložit“.

3. Sleva Vám bude ihned odečtena z ceny zboží.

 

4. Objednávku dokončete obvyklým způsobem.

Tento postup platí i pro dárkové poukazy!


Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

  • Zakoupené zboží vám nevyhovuje? V tom případě můžete jako fyzická osoba využít práva na vrácení zboží ve 14 denní lhůtě bez udání důvodu.

  • K dispozici máte formulář, který po vyplnění vložíte do balíčku spolu se zbožím a zašlete zpět. Bez tohoto formuláře nemůže být vrácení zboží vyřízeno.

  • Vrácené zboží musí být nepoškozené a nepoužité, v původním obalu. 

  • Zboží zakoupené přes e-shop není možné vyměnit v podnikových prodejnách. 

  


Odpovědnost za vady (dříve záruka), reklamace

  • Zakoupené zboží je vadné? Pokud se nejedná o vady, které vznikly nesprávným používáním, ošetřováním či údržbou, ani o vady, o kterých jste věděli při nákupu, např. nákup za zvýhodněnou cenu, má se za to, že zboží bylo vadné již při prodeji.

  •          V takové  m případě máte právo, ve lhůtě do 6 měsíců ode dne převzetí, na jeho opravu, výměnu nebo vrácení peněz. Svůj nárok však musíte uplatnit ihned po zjištění vady.

  • Zjistili jste skrytou vadu výrobku v době delší než 6 měsíců od prodeje? I potom máte právo uplatnit svůj nárok, nejpozději však do 24 měsíců od prodeje zboží. Existenci vady však již musíte prokázat. Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.

  • Zašlete nám zboží zpět na naši kontaktní adresu. Do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář a doklad o zakoupení.

  • Zboží vracejte vyčištěné nebo vyprané.

  • Nikdy neposílejte na dobírku! Taková zásilka nebude námi přijata.        

  • Bezprostředně po převzetí vráceného zboží budete informováni o způsobu a době vyřízení reklamace.  Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.  


EET

  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. 

  • vystavenou účtenku zasíláme elektronickou cestou


Spory

Veškeré případné spory plynoucí ze vztahu prodávajícího a spotřebitele budou řešeny nejprve smírnou cestou mimosoudně. Případné stížnosti může spotřebitel zasílat na elektronickou adresu prodávajícího, tj. dita@dita.cz. Orgánem dohledu nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele je i Česká obchodní inspekce.