Vše o nákupu

 

 Jak objednat

  • Vyberte zboží, které chcete koupit.
  • Rozklikněte kartu výrobku, zvolte velikost, kterou potřebujete a ihned vidíte, v jakých barvách je tato velikost dostupná. 
  • Vyberte barvu a vložte do košíku. Můžete zvolit i opačný postup - nejdřív barvu a pak velikost.
  • V nabídce výběru variant se zobrazují pouze ty velikosti a barvy, které jsou momentálně skladem!!!

Jak zaplatit

  • Hotově – osobní odběr v prodejně Tábor

  • Na dobírku - hotově při převzetí - příplatek 30 Kč  (SR - 30 Kč)

  • Převodem na účet - POZOR - zboží je expedováno až po připsání platby na náš účet.

  • ON-LINE - platební kartou - prostřednictvím GoPay - Návod jak zaplatit


Měna   

  • ​V České republice - volitelná  nebo EUR
  • Ve Slovenské republice -  EUR 

Objednávka musí být vždy zaplacena v té měně, ve které byla vytvořena. Jiné platby nebudou akceptovány!

Cena za nákup ze Slovenska se přepočítává na EUR automaticky při dokončování objednávky po zadání dodací adresy.


Způsob a cena doručení

  • Česká pošta - Balík Do ruky - 110 Kč
  • Česká pošta - Balík Do Balíkovny - 55 Kč
  • Zásilkovna - 58 Kč
  • GLS - 82 Kč
  • Osobní odběr - prodejna Tábor - 20 Kč
  • GLS - Slovensko - 10,84 EUR

       Při objednávce nad 2 000 Kč doprava a poštovné v ČR zdarma!

        Při objednávce nad 200 EUR doprava a poštovné v SR zdarma!


Bankovní spojení

Česká republika:     

  • ČSOB: č. účtu  512500623/0300                    měna: Kč​
  • ČSOB: č. účtu  272287703/0300                    měna: EUR
  • KB: č. účtu           411301/0100                       měna: Kč

Slovenská republika:    

  • ČSOB  č. účtu  4011576476/7500                  měna: EUR

VARIABILNÍ SYMBOL = číslo objednávky

Objednávka musí být vždy zaplacena v té měně, ve které byla vytvořena. Jiné platby nebudou akceptovány!


Registrace

  • je zdarma
  • není povinná, ale je výhodná – některé slevové akce jsou určeny pouze pro registrované zákazníky

Změna v objednávce

  • Odeslali jste objednávku a potřebovali byste v ní něco změnit?
  • Sdělte nám to! Nejlépe elektronicky na obchod@dita.cz, v nutném případě telefonicky na číslo 381 479 251,
    a to nejpozději do 8:00 hodin následujícího dne.
  • Pozdější žádosti nemohou být, z důvodu vyřizování objednávek, akceptovány. Děkujeme za pochopení.

Postup vkládání slevového kódu do objednávky

1. V rekapitulaci objednávky (před jejím odesláním) zaškrtněte políčko „mám slevový kupón“.

2. Po té zkopírujte (zapište) náš slevový kód a vložte do nově otevřeného okna. Stiskněte tlačítko „Vložit“.

3. Sleva Vám bude ihned odečtena z ceny zboží.

 

4. Objednávku dokončete obvyklým způsobem.

Tento postup platí i pro dárkové poukazy!


Akce a slevy

  • Žádná ze slevových akcí se NIKDY nevztahuje na nákup DÁRKOVÝCH POUKAZŮ.
  • Na dárkové poukazy nevracíme hotovost a je nutné ho vybrat v plné výši.
  • Není-li definováno jinak, týkají se všechny akce pouze konečných zákazníků.

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

  • Zakoupené zboží vám nevyhovuje? V tom případě můžete jako spotřebitel využít práva na vrácení zboží ve čtrnácti (14) denní lhůtě od převzetí zboží bez udání důvodu.

  • K dispozici máte FORMULÁŘ (klikněte na odkaz a uložte do svého zařízení), který po vyplnění vložíte do balíčku spolu se zbožím a zašlete zpět. 

  • Vrácené zboží musí být nepoškozené a nepoužité, v původním obalu. 

  • Zboží zakoupené přes e-shop není možné vyměnit v podnikových prodejnách. 

  • Výměnu zboží lze provést za jinou velikost nebo barvu. Při výměně nelze nahradit zboží za jiné.

Při vrácení zboží na prodejně - doklad o odevzdání zboží - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA ZBOŽÍ V PRODEJNĚ


Při vrácení zboží přes dopravní společnost - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA ZBOŽÍ


Odpovědnost za vady, reklamace

  • Zakoupené zboží je vadné? Pokud se nejedná o vady, které vznikly nesprávným používáním, ošetřováním či údržbou, ani o vady, o kterých jste věděli při nákupu, např. nákup za zvýhodněnou cenu, má se za to, že zboží bylo vadné již při prodeji.

  • V takovém případě máte právo, ve lhůtě do dvou (2) let ode dne převzetí, na jeho opravu, případně výměnu nebo vrácení peněz.
    Svůj nárok však musíte uplatnit ihned po zjištění vady.

  • Zjistili jste skrytou vadu výrobku v době delší než jeden (1) rok od převzetí zboží? I potom máte právo uplatnit svůj nárok, nejpozději však do dvou (2) let od převzetí zboží. Existenci vady však již musíte prokázat. Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.

  • K reklamaci přijímáme pouze čistě vyprané věci!
  • Zašlete nám zboží zpět na naši kontaktní adresu. Do balíčku přiložte vyplněný REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.

  • Nikdy neposílejte na dobírku! Taková zásilka nebude námi přijata.        

  • Bezprostředně po převzetí vráceného zboží budete informováni o způsobu a době vyřízení reklamace.  Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.  


SPORY

  • Veškeré případné spory plynoucí ze vztahu prodávajícího a spotřebitele budou řešeny nejprve smírnou cestou mimosoudně. Případné stížnosti může spotřebitel zasílat na elektronickou adresu prodávajícího, tj. dita@dita.cz. Dále se spotřebitel může obrátit na věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, Praha 2, PSČ 120 00, nebo na webu: adr.coi.cz.
    Orgánem dohledu nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele je i Česká obchodní inspekce.    

Spokojení zákazníci