Vše o nákupu
Jak objednat
- Vyberte zboží, které chcete koupit.
- Rozklikněte kartu výrobku, zvolte velikost, kterou potřebujete a ihned vidíte, v jakých barvách je tato velikost dostupná.
- Vyberte barvu a vložte do košíku. Můžete zvolit i opačný postup - nejdřív barvu a pak velikost.
- V nabídce výběru variant se zobrazují pouze ty velikosti a barvy, které jsou momentálně skladem!!!
Jak zaplatit
-
Hotově – osobní odběr v prodejně Tábor
-
Na dobírku - hotově při převzetí - příplatek 30 Kč (SR - 30 Kč)
-
Převodem na účet - POZOR - zboží je expedováno až po připsání platby na náš účet.
-
ON-LINE - platební kartou - prostřednictvím GoPay - Návod jak zaplatit
Měna
- V České republice - volitelná Kč nebo EUR
- Ve Slovenské republice - EUR
Objednávka musí být vždy zaplacena v té měně, ve které byla vytvořena. Jiné platby nebudou akceptovány!
Cena za nákup ze Slovenska se přepočítává na EUR automaticky při dokončování objednávky po zadání dodací adresy.
Způsob a cena doručení
- Česká pošta - Balík Do ruky - 110 Kč
- Česká pošta - Balík Do Balíkovny - 55 Kč
- Zásilkovna - 58 Kč
- GLS - 82 Kč
- Osobní odběr - prodejna Tábor - 20 Kč
- GLS - Slovensko - 10,84 EUR
Při objednávce nad 2 000 Kč doprava a poštovné v ČR zdarma!
Při objednávce nad 200 EUR doprava a poštovné v SR zdarma!
Bankovní spojení
Česká republika:
- ČSOB: č. účtu 512500623/0300 měna: Kč
- ČSOB: č. účtu 272287703/0300 měna: EUR
- KB: č. účtu 411301/0100 měna: Kč
Slovenská republika:
- ČSOB č. účtu 4011576476/7500 měna: EUR
VARIABILNÍ SYMBOL = číslo objednávky
Objednávka musí být vždy zaplacena v té měně, ve které byla vytvořena. Jiné platby nebudou akceptovány!
Registrace
- je zdarma
- není povinná, ale je výhodná – některé slevové akce jsou určeny pouze pro registrované zákazníky
Změna v objednávce
- Odeslali jste objednávku a potřebovali byste v ní něco změnit?
- Sdělte nám to! Nejlépe elektronicky na obchod@dita.cz, v nutném případě telefonicky na číslo 381 479 251,
a to nejpozději do 8:00 hodin následujícího dne. - Pozdější žádosti nemohou být, z důvodu vyřizování objednávek, akceptovány. Děkujeme za pochopení.
Postup vkládání slevového kódu do objednávky
1. V rekapitulaci objednávky (před jejím odesláním) zaškrtněte políčko „mám slevový kupón“.
2. Po té zkopírujte (zapište) náš slevový kód a vložte do nově otevřeného okna. Stiskněte tlačítko „Vložit“.
3. Sleva Vám bude ihned odečtena z ceny zboží.
4. Objednávku dokončete obvyklým způsobem.
Tento postup platí i pro dárkové poukazy!
Akce a slevy
- Žádná ze slevových akcí se NIKDY nevztahuje na nákup DÁRKOVÝCH POUKAZŮ.
- Na dárkové poukazy nevracíme hotovost a je nutné ho vybrat v plné výši.
- Není-li definováno jinak, týkají se všechny akce pouze konečných zákazníků.
Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
-
Zakoupené zboží vám nevyhovuje? V tom případě můžete jako spotřebitel využít práva na vrácení zboží ve čtrnácti (14) denní lhůtě od převzetí zboží bez udání důvodu.
-
K dispozici máte FORMULÁŘ (klikněte na odkaz a uložte do svého zařízení), který po vyplnění vložíte do balíčku spolu se zbožím a zašlete zpět.
-
Vrácené zboží musí být nepoškozené a nepoužité, v původním obalu.
-
Zboží zakoupené přes e-shop není možné vyměnit v podnikových prodejnách.
- Výměnu zboží lze provést za jinou velikost nebo barvu. Při výměně nelze nahradit zboží za jiné.
Při vrácení zboží na prodejně - doklad o odevzdání zboží - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA ZBOŽÍ V PRODEJNĚ
Při vrácení zboží přes dopravní společnost - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA ZBOŽÍ
Odpovědnost za vady, reklamace
-
Zakoupené zboží je vadné? Pokud se nejedná o vady, které vznikly nesprávným používáním, ošetřováním či údržbou, ani o vady, o kterých jste věděli při nákupu, např. nákup za zvýhodněnou cenu, má se za to, že zboží bylo vadné již při prodeji.
-
V takovém případě máte právo, ve lhůtě do dvou (2) let ode dne převzetí, na jeho opravu, případně výměnu nebo vrácení peněz.
Svůj nárok však musíte uplatnit ihned po zjištění vady. -
Zjistili jste skrytou vadu výrobku v době delší než jeden (1) rok od převzetí zboží? I potom máte právo uplatnit svůj nárok, nejpozději však do dvou (2) let od převzetí zboží. Existenci vady však již musíte prokázat. Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.
- K reklamaci přijímáme pouze čistě vyprané věci!
- Zašlete nám zboží zpět na naši kontaktní adresu. Do balíčku přiložte vyplněný REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.
-
Nikdy neposílejte na dobírku! Taková zásilka nebude námi přijata.
-
Bezprostředně po převzetí vráceného zboží budete informováni o způsobu a době vyřízení reklamace. Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.
SPORY
- Veškeré případné spory plynoucí ze vztahu prodávajícího a spotřebitele budou řešeny nejprve smírnou cestou mimosoudně. Případné stížnosti může spotřebitel zasílat na elektronickou adresu prodávajícího, tj. dita@dita.cz. Dále se spotřebitel může obrátit na věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, Praha 2, PSČ 120 00, nebo na webu: adr.coi.cz.
Orgánem dohledu nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele je i Česká obchodní inspekce.